Dzisiaj jest 20 kwie 2018, 22:14

• Strona główna
  • Aktualności
  • Szukaj
  • FAQ
  • Gallery
  • Kontakt
  • Zarejestruj się
  •  Strona główna ‹ Dyskusje i wszystko inne ‹ Przywitaj się
  • Podgląd wydruku
  •  Szukaj
  •  Kalendarz
  •  Zarejestruj się
  •  Zaloguj się

Integracja:)

Przywitaj się z nami
Odpowiedz

Integracja:)

Postautor: konopixxx » 22 maja 2011, 12:01

Hej!!

Z uwagi na to że jestem nowym urzytkownikiem sprzętu i zarazem świerzym gościem na forum postanowiłem sie przywitac:P:)
Otóż jestem z Zielonej Góry. Tu pracuje, mieszkam i sie ucze:). Już od dawna uzalezniony od wszelkiej formy rekreacji sportowej dlatego postanowiłem sprubować czegoś nowego. Tak sie poskładało że trafiłem na szczudła. Oczywiście podjarany wszelkiego rodzaju produkcjami z youtube postanowiłem sprawić sobie taka "zabawkę".
Jak to przed zakupem należało by sie rozeznac z markami oraz z opiniami urzytkowników co do jakości sprzętu.
Przy pomocy jednego z was:P:P i z reszta waszych wszystkich artykułów wybrałem sprzęt marki 7leagueboot.
Niestety w Polsce nie ma sklepu a że Zielona Góra jest stosunkowo niedaleko graniy Niemieckiej i Czeskiej kupiłem szczudła w Czechach.
Koszty przesyłki wynosiły tyle co benzyny tak więc wybraliśmy się na wyprawę ze współlokatorami do czech przez niemcy przy okazji świetnie spędzając słoneczna niedziele.
Po niespełna 2 tygodniach zabawy samemu udało sie nakręcic kuzyna który kupił powerisery w naszym kraju:).
Suma sumarum jesteśmy posiadaczami dwuch rodzajów sprzętu, które możemy porównywać sprawdzać męczyć i oczywiście uzywać z uśmiechem na twarzy:).
Ok nie rozpisuje się już bo w sumie można by siedziec i siedzieć a nie o to chodzi:). Tak więc witam członków forum i pozdrowienia z Z.G.
konopixxx Mężczyzna

Bocki: 7leagueboot - S-rex

Re: Integracja:)

Postautor: Lelek » 22 maja 2011, 12:08

Witaj Konopixxx na naszym forum. Zapraszamy do aktywnego udziału w życiu forum. Pozdrowienia
Awatar użytkownika
Lelek Mężczyzna
Administrator